6.00 -17.00
Zgłoszenia do żłobka odbywają się wyłącznie poprzez rejestrację w Systemie elektronicznych zapisów do Żłobka Miejskiego w Chorzowie
Zasady zgłaszania oraz oczekiwania na miejsce w żłobku określa Regulamin.
Nabór na wolne miejsca w żłobku ma miejsce przez cały rok kalendarzowy w miarę zwalnianych miejsc przy czym główny nabór odbywa się po zwolnieniu miejsc przez dzieci odchodzące do przedszkoli czyli na okres po 1 września.
Termin przeprowadzenia głównego naboru (ogłoszenie wyników, spotkania organizacyjne) jest ściśle uzależniony od ogłoszenia wyników naboru do przedszkoli, przeciętnie przypada na przełom maja i czerwca.
PRZED PRZYJĘCIEM DZIECKA DO PLACÓWKI KONIECZNE JEST SPOTKANIE ORGANIZACYJNE Z KIEROWNICTWEM ŻŁOBKA.
Proces rekrutacji rozpoczyna się od poinformowania zgłaszającego o przyznaniu miejsca. W momencie powiadamiania ustalana jest data spotkania informacyjnego, które jest organizowane:
Na spotkaniu z dyrekcją następuje przekazanie informacji:
O dokumentach jakie należy przygotować na dzień przyjęcia dziecka do żłobka,
O zasadach organizacyjnych panujących w żłobku.
O procesie adaptacji dziecka w żłobku
Warunkiem przyjęcia dziecka do żłobka jest dostarczenie w dniu przyjęcia dziecka na oddział, poniższych dokumentów: