6.00 -17.00
Zgłoszenia do żłobka odbywają się wyłącznie poprzez rejestrację w Systemie elektronicznych zapisów do Żłobka Miejskiego w Chorzowie
Zasady zgłaszania oraz oczekiwania na miejsce w żłobku określa Regulamin.
Nabór na wolne miejsca w żłobku ma miejsce przez cały rok kalendarzowy w miarę zwalnianych miejsc przy czym główny nabór odbywa się po zwolnieniu miejsc przez dzieci odchodzące do przedszkoli czyli na okres po 1 września.
Termin przeprowadzenia głównego naboru (ogłoszenie wyników, spotkania organizacyjne) jest ściśle uzależniony od ogłoszenia wyników naboru do przedszkoli, przeciętnie przypada na przełom maja i czerwca.
PRZED PRZYJĘCIEM DZIECKA DO PLACÓWKI KONIECZNE JEST SPOTKANIE ORGANIZACYJNE Z KIEROWNICTWEM ŻŁOBKA.
Proces rekrutacji rozpoczyna się od poinformowania zgłaszającego o przyznaniu miejsca. W momencie powiadamiania ustalana jest data spotkania informacyjnego, które jest organizowane:
Na spotkaniu z dyrekcją następuje przekazanie informacji:
Na spotkaniu rodzice mają możliwość dokładnego poznania topografii oddziału, do jakiego będzie uczęszczać dziecko oraz poznanie kadry opiekunów, pod których nadzór oddadzą swoje dziecko.
Warunkiem przyjęcia dziecka do żłobka jest posiadanie i dostarczenie (W DNIU PRZYJĘCIA DZIECKA NA ODDZIAŁ) poniższych dokumentów: